Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

27 Mayıs 2010 Perşembe

Ablasından Küçük Bir Armağan Cansu'ya


Doğduğun gün ve bugün...
Yağmurlu bir günde, küçük gözlerinle düştün dünyama.
Daha dün gibi heyecanım, küçük kalbim 7 yaşında.
28 Mayıs 1991 akşamında, yatakta olmam gereken zamanda, ben ayakta.
Kapı çaldı, kalbim hızlandı bir anda. Babam'dı gelen, gözleri ışıl ışıl heyecanla.
" Kardeşin doğdu" dedi sevinç dolu ses tonuyla.
Baba kız döndük evimize, el ele.
"Haydi yatalım," dedi babam, "Yarın kardeşin gelecek".
Sordum ona, "Yarın çabuk gelir mi Baba?"
"Hemen uyursan, gelir" dedi, gelmesini ister bir edayla.
Kardeşin ne olduğunu bilmeden, içimdeki sevgi yumağıyla.
Geçmedi gece, bitmedi, ben kıpır kıpır yatakta.
Dalmışım sonra, gecenin sabahı kucaklayan bir zamanında.
Araba sesi duydum sonrasında. Bir de baktım ki, güzel Annem ve kucağında Sen kapıda.
Güldü Annem görünce beni, heyecanlı karşısında.
Kıskanırım diye, "Çirkin bir bebek getirdim." dedi sana.
İnanmamıştım o söylediğinde bile, küçük aklımla.
Oturttular beni koltuğa, verdiler seni kucağıma.
Göz göze geldiğimiz o anda, seslendi Babam, patladı flaş ve buzdolabımda asılı duran fotograf çıktı ortaya.
Canım oldun, Cansuyum oldun sen o gün orada.
Bilmiyormuşum ki can yoldaşım, sırdaşım, en iyi arkadaşım kucağımda.
Anlatmaya çalıştım en saf duygularımla.
Hayatıma girdiğin o günü sana ve en önemliside içimdeki seni sana...
Seni seven ve ömrünün sonuna kadar sevecek olan Ablan...

Hiç yorum yok: