Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

21 Haziran 2010 Pazartesi

Hayal kırıklığı

Heyecanlandığıma değmedi düğün. İlk olarak Enbe orkestrası çıktı sahneye. Gecenin ilerleyen saatlerinde de Öykü - Berk kardeşler. Öykü ve Berk düğün için doğru bir seçim olmamış diye düşünüyorum. Çok fazla coşturamadılar. Zaten yerimiz öyle kötü bir yerdeydi ki, sahneyi görmeyi bırakın, kurulan ekranlardan dahi izleme şansımız olmadı. Düğünü organize edenleri alkışlamak istiyorum. Aslında isimde yazıp içimi dökmek isterim ama neyse... Neyse ki düğün sahipleri öyle iyi insanlar ki, onları kırmamak adına düğün organizasyonunu gerçekleştirmek için görev verdikleri değerli arkadaşlarımız hakkında aklımdan geçenleri yazmıyorum. Sorun tabiki sadece yer meselesi değil, orada gerçekleştirdikleri hal ve hareketler. Yazmayacağım diyorum ama dayanamıyorum. Biraz da güzelliklerden bahsetmek istiyorum. Gelin o kadar güzel olmuş ki, kanatsız melek gibiydi. Çok sade ama bir okadar da şık. Damatla birlikte sergiledikleri das ve birbirlerine şarkı söylemeleri ayrıca bir güzellikti. Birbirlerinin gözlerinin içine aşkla bakan iki güzel insan. Bir ömür mutlu olmalarını diliyorum. Düğünden güzellikler;


Hiç yorum yok: