Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

3 Eylül 2010 Cuma

Üzerimden IFA geçti :)

Tır geçmişten betere döndüm. Neredeyse, ben neredeyim? Kimim? demeye başlayacaktım. Bugün tüm ekibi uğurladık, bizde rahata erdik. Bayram tatilini birleştirdiğimden, bu gün son günüm. Tatile gidemesemde çok mutluyum:) Ifa yoğunluğundan, tatil için birşeyler bakamamıştım. Dünden beri aktif arayıcı olmama rağmen, plan yapamıyorum. Gitmek istediğim tüm yerler KIRMIZI. Bu sene öyle engeller çıktı ki tatil planlarımızın önüne, artık bir hayır var bu işte diyoruz... Kendimizi böyle eğliyoruz... Pazar akşamı Annem, babam, Cancan ve ben okul kayıtları için Kütahya'ya gidiyoruz. Şimdilik tek plan bu gibi gözüküyor. Cancan'ın gitmesine az kaldı :( çok üzülüyorum çok :( Düşündükçe gözlerim doluyor... Hazırlıklara başladık, eksiklerini alıyoruz... Bak yine gözlerim doldu. Eniyisi daha fazla bahsetmemek, yoksa salya sümük ağlayacağım.
Ben hiç bilmem eylül başında havaların bu kadar serin olduğunu. Sabah ceket giydim. o derece yani. Allah halimize mi acıdı acaba? Ofiste yanıyorduk hala... ayyyy bizde durumlar böyle... Şimdi ben bir gideyim, toparlanıp, değişip, dönüşüp geleyim. Hadi sağlıcakla ;D

Hiç yorum yok: