Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

28 Aralık 2010 Salı

Aşure yaptığımı yazacaktım, Askı geldi postun rengi değişti :)

Hafta başından beridir baya bir yoğunum. Mesai kalmadan halletmeye çalıştığımdan, gün içinde haşatım çıkıyor. Leyla gibi dolanıyorum ortalarda. "Yarın sayım başlıyor üretim yok" dedi Askı (Aslı) az önce. Ayyy!!! sayıma katılmayanlar gelmeyebilir deseler, ben yeni yıla rahat rahat hazırlanıp girsem. Olmaz mı? :( çok çok güzel olur offff... Ben aşure yaptığımı yazacaktım, Askı geldi postun rengi değişti. :)

3 yorum:

balböcükleri dedi ki...

olsun sen aşureyide yaz:)ben bekliyorum

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar demek istedim İzmirli değilim ama Bir izmir hayranıyım her izmirli gibi güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiyle kalın.. Bu vesileyle yeni yılınız kutlu olsun.

gülce dedi ki...

Şükran hanım merhaba,
yeni yılınız kutlu olsun... Güzelliklerle görüşmek üzere...