Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

27 Nisan 2010 Salı

Orman meyveli parfe

Tatilde sevgilimi mutlu etmek için biraz internet, biraz uydurmasyon, bir tatlı yaptım. :) elinden zor aldım. Neredeyse tamamını tek seferde yiyecekti.
Orman Meyveli Parfe;
2 paket eti burçak bisküvi
2 paket krem şanti (biri sade diğeri orman meyveli)
2 su bardağı süt (soğuk olmalı)
damla çikolata
muz,çilek
önce beyaz krem şantiyi 1 bardak soğuk süt ile hazırladım. 1 paket eti burçak bisküviyi kırıp, 1 adet muz ve damla çikolataları (göz kararı) karıştırdım. tüm malzemeyi karıştırıp, Tupper prenses tacını biraz ıslatarak içine yaydım. daha sonra diğer krem şantiyi (orman meyveli) hazırladım.1 paket eti burçak bisküviyi kırıp bir küçük kase doğranmış çileklerle birlikte tüm malzemeyi karıştırdım. diğer sade hazırladığım harcın üzerine güzelce yaydım. 2 saat buzlukta beklettikten sonra dilimleyip yiyebilirsiniz. kalorisi bol :( ama lezzetli bir tat :)

Hiç yorum yok: