Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

11 Mayıs 2010 Salı

....

İstanbul yorgunluğunu yeni atıyorum üzerimden. Hava değişiminden etkilendim galiba her yerim dökülüyor. Yapılacak bir sürü iş var aslında, cumartesi üniversite'den arkadaşlarım geliyor. Hafta sonu evde olmadığımdan bir işin ucundan tutamadım. Ev işi, alışveriş hepsi duruyor. Ama benim içimden sadece uzatıp ayaklarımı yatmak geliyor :( Sanki yatabilecekmişim gibi. Huyumdur aklımdaki planları gerçekleştirmeden ne yatabilirim nede kalkabilirim, içim içimi yer durur. Sanıyorum yogunluğum biraz da fazla düşünmekten . Olmasını istediğim bir dileğim var bir türlü gerçekleşmiyor.Tam olacak diyorum evet şimdi yaşasın.... oldu mu? puuuuuuf... olmadı... Birşey mutlaka engel oluyor. Herşeyde bir hayır var diyoruz bakalım. gerçekleşirse söz söyleyeceğim. ...

Hiç yorum yok: