Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Gitti canım fotolar gitti...

Yazacak,anlatacak çok şey var, zaman yok. Aslında zaman çok, yazacak yürek yok. Nasıl güzel bir hafta sonuydu... Bol yemekli, temizlikli , gezmeli, aktiviteli, dinlenmeli... Bol bol fotolu. "Eeee hani fotolar" diyeceksiniz... Teknoloji özürlü ben, hafıza kartına film yüklerken, çektiğim son fotoların bulunduğu dosyayı; ayyyyyy gitti canım görseller... Geri dönüşü yok mu bunun? Sevgilime sesleniyorum dövünerek... Koşup geliyor içeriden... "Ya kuşum nasıl yaptın böyle bir şey?" diyor. Daha bir sinir oluyorum aptallığıma, dövünüp duruyorum... Neye yarar ki gitti giden... Sevgilim de açığımı yakaladı ya bırakırmı; " teknoloji sektöründe çalışıp nasıl bu kadar teknolojiden uzaksın?" hırrrrrr ben hırıltılar çıkarmaya başlayınca, o da küçümseme hallerini bırakıp, " olur böyle şeyler dalgınlıkla" deyip teselliye başvuruyor...

Cuma akşamı sevgili kocam geç geleceğinden gece boyunca temizlikle uğraştım. Cumartesi sabahı rahat uyandım böyle olunca. Sabah sevgiliye güzel bir kahvaltı hazırladım ki, gönlünü fet edeyim de beni gezdirsin... hihihih... Ne yazık ki sevgilim hafta sonları belirli yerler dışında dışarıya çıkmayı pek sevmiyor. Onun için tatil sessiz, sakin yerler de kafa dinlemek, evde aktivitede bulunmak... Benim içinse, gezmek, görmek, keşfetmek, alışveriş, eğlence... O yüzden sevgiliyi biraz yağlamak, yıkamak gerekiyor. Öğleye doğru kafkaf çarşıya gittik. Biraz sahilde yürüyüş yapıp, alışveriş yaparız diye... O ne kalabalıktı anlatamam. Başım döndü kalabalıktan, alışverişi yapı 3,5 saat sonunda eve döndük. Balık aldık çarşıdan deniz levreği. Tarifini yayınlarım. Allahım nasıl lezzetli oldu, nasıl güzel oldu anlatamam. Anlatamam çünkü fotosundan anlayacaktınız artık foto yok :( Pazar sabahtan eşmin müşterisi vardı oraya gitti. ben öğle yemeği için bu sefer kuzu kavurma, pilav ve salata menüsü hazırladım. Hepsini tarifini yayınlayacağım. Yemeğimizi yedik, film izledik, sıkıldığımızı fark edip tekrar yüürüyüşe çıktık. Anneme gittik. Annem bize göre daha merkezi bir yerde oturuyor.

Akşam yemeğinide annemde yedik. sohbet ede ede 55 dakikalık bir yürüyüşle (yolu biraz uzattık) evimize döndük. çok dinç başladım bu haftaya, dinamik, enerjik... Bir sonraki postta tarifler... Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: