Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

17 Ocak 2011 Pazartesi

Sevgiliye...


Denizin mavisiyle, gökyüzü mavisi karışmış birbirine. Güneş doğmadığından, havanın rengi gri. Bulutlar ağır ağır hareket ederken, aydınlanmaya yüz tutmuş mavi-grilerde, süzülüyor martılar grup halinde. Masallarda geçen peri tozu gibi, parlıyor karşı tarafın ışıkları. Büyüleyici bir hava ve görsel şölenle, dalıyorum hayellere...


Yeşil ışıkla birlikte, dönüyor servis Yunuslardan sahile. Görüyorum ilk buluştuğumuz yeri bu sayede. Gidiyorum tam 10 yıl öncesine, içimde huzur, yüzümde gülümsemeyle. Geçiyor aklımdan tüm anılar film şeridi şeklinde. iyiyi de hatırlıyorum, kötüyüde. Ne çok şey yaşamışız, paylaşmışız 10 yıl içinde. Tüm zorluklara rağmen huzurluyuz yine de. Aslında huzur senin içinde, saf ve temiz kalbinde, bakmaya doyamadığım hareli gözlerinde. Daha nice nice 32'lere, birlikte...

Doğum günü sabahında hissettiklerimi, anlatmak istedim sana kelimelerle...

Hiç yorum yok: